۱۰

شاه کلید هایی در بازاریابی محتوا که رعایت نمیشوند !

هر بازاریابی که شامل ایجاد و به اشتراک گذاری رسانه ها و محتوای چاپ و نشر به منظور به دست آوردن و حفظ مشتریان شود ، بازاریابی محتوا نام دارد .

هدف در بازاریابی محتوا جذب مشتریان و مصرف کننده ها با تولید و ساخت محتوای مفید و کاربردی برای ایجاد تعامل و بحث و تبادل نظر و همچنین ایجاد تغییر و بهبود رفتار مصرف کننده است. بازاریابی محتوا امروز به یک فرآیند جدایی ناپذیر در بازاریابی تبدیل شده است.

شاه کلید هایی در بازاریابی محتوا که رعایت نمیشود !